Selasa, 17 November 2009

KEBIMBANGAN MULA BERTAPAK DI HATI

17.11.2009 (SELASA)
Esok akan ke Pantai Lab, buat ujian darah...2.40 ptg,embiologyst Azanti call semasa aku sedang mesyuarat...mengingatkan tentang ujian esok....belum period? aku pun lupa nak tanya...adakah sama keadaan semasa buat iui dengan ivf ini? Kalau tak jadi, gugur sebagai darah haid? Azanti menerangkan kalau darah sedikit je, terus buat juga ujian darah, nak pastikan sebab kekadang berlaku juga keluar darah sewaktu mula-mula pregnant...

5.30 petang...betul ke apa Azanti cakap ni...aku bleeding...tapi sedikit je..period ke apa aku pun tak pasti....alamak...nak solat macamana ni? was-was la pulak...tunggu la dulu, kot-kot period betul...sure frust abang kalau aku cakap...

6.00 ptg...baru teringat yang Dr Murad akan menaiki penerbangan ke Mekah 20.11.2009 ni...terus sms mengucapkan selamat menunaikan ibadat haji buat Dr Murad..semoga mendapat haji yang mabrur...

Aku....menanti dalam kesamaran..Azan Maghrib mula berkumandang....solat ke tidak ni? Alahai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan