Rabu, 7 Mac 2012

.......BERHENTI BERHARAP !!!!!!

Kiranya ini dugaan Allah untukku, aku terimanya dengan hati yang terbuka dan redha.....kesakitan membuatkan aku sabar, tabah.....kiranya hanya setakat ini jodoh yang Allah tentukan untukku, aku jua pasrah dan redha....cukup sudah aku berusaha, cukup sudah menjadikan diri ini mangsa suntikan...cukup........kiranya mampu, aku ingin tidur dengan aman buat selama-lamanya, pasrah dan redha jika Allah sudi menjemput ku kembali kepada-Nya....agar tidak lagi menangung siksaan ini.....Aku tidak mampu......Ya Allah......penat, letih untuk mengharunginya.....Bantu lah ya Allah......Aku ingin pergi jauh......jauh dari segala yang menyakitkan, jauh dari dunia ini......jauhhhhhhh......

4 ulasan:

  1. sabar..sabar. dan sabar. u'll see that one day everything is going to be just fine..Don't give UP..Allah will be always with u...
    sy fhm keadaan awak..coz sy pun same..operation..ubat...injection...stress...but, we have to! for our baby

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mom to be....tq atas nasihat....kekadang kewarasan akal dipengaruhi emosi melampau...dapat baby melalui ivf ker????tahniah

      Padam
  2. jgn cakap camtu sis.. Allah lebih thu yg Dia tentukan untk sis..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eaz....terima kasih atas nasihat....sesungguhnya dugaan ini kekadang membuatkan akal tidak dapat berfikir dengan waras.....Allahuakbar......

      Padam